Chcesz zwrócić zakupiony towar? To bardzo proste. Po pierwsze, według obowiązującego prawa, można każdy towar zakupiony w sklepie internetowym i ogólnie - na odległość - zwrócić w terminie 14 dni. Oczywiście, pod warunkiem, że nie był używany.
U nas nie ma takiego sztywnego terminu i przyjmiemy z powrotem towar nawet jeśli był zakupiony kilka miesięcy temu.
Jak to załatwić?
Zgłoś mailowo lub telefonicznie chęć zwrotu zakupionego towaru
Podaj adres, skąd towar ma być odebrany a my wyślemy kuriera i odbierzemy paczkę na nasz koszt.
Zapakuj zwracamy towar i dołącz kopię faktury lub zamówienia ze sklepu, numer konta do zwrotu pieniędzy, telefon kontaktowy i mail.
UWAGA - prosimy nie odsyłać oryginału faktury zakupowej. Na podany e-mail wysyłamy korektę faktury.
Możesz także skorzystać z formularza zwrotu towaru - pobierz